dinsdag 19 maart 2013

Uitleg Konijntje/zeehondje breien

                                  Deze zeer duidelijke foto/uitleg vond ik op pinterest.


Het staartje maakte ik door garen om een vork te winden en dan een draad
tussen de middelste tanden doorhalen en stevig om het garen vastbinden,
dan aan de zijkanten van de vork het garen doorknippen, zo krijg je een mooi bolletje.
Het draad wat je in het midden vast hebt gemaakt gebruiken om het aan het konijntje
vast te naaien.

                               Ik vond ook nog het voorbeeld van het zeehondje terug.




3 opmerkingen:

  1. Ja die had ik ook al op mijn pinterest staan. Lief he!!!!

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi ik zag dat je schreef dat het op pinterest staat maar die patroontjes wat er allemaal staan klopt dat je het dan moet betalen want eerlijk gezegd ik kom er niet veel wijs uit hoop dat je mij kan helpen want er staan zoveel leuke dingen op
      alvast bedankt en groetjes van yvonne

      Verwijderen
  2. oja.. ik had dit een poosje geleden als eens ergens gezien..maar was eht weer vergeten!
    ik ga ze snel even haken.
    bedankt voor de suggestie!

    BeantwoordenVerwijderen