maandag 24 juni 2013

mint traktatie en 50 volgers!

                       Tjeetje,... 50 volgers !!!

                       Ik loop al een poosje in gedachten dat ik bij 50 volgers een 
                       GIVE AWAY wil doen.
                       Maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan!
                       Dus moet ik gouw wat bedenken.....    :) wordt vervolgt...!!!

                       Voor nu heb ik ik deze leuke presentjes gemaakt,
                       zeer geschikt als traktatie.
Eenvoudig te maken: het doosje mint met dubbelzijdig tape
aan de rechterkant vastplakken en een leuk lintje met wat 
lijm aan de buitenkant, strikje erop!
Aan de linkerkant,binnenin kan een tekst geplaatst.




3 opmerkingen:

  1. Wat een origineel idee en zo simpel; leuk gedaan! Uitermate geschikt om zomaar eens in een jaszak te stoppen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gemakkelijk maar wel heel erg leuk.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk blog heb je!
    Leuke ideetjes en mooi uitgevoerd.
    Ik ga je volgen!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen