zondag 15 december 2013

Tasjes en sjaaltjes en meer...

Ik kwam er de laatste tijd maar niet aan toe om de foto's op de pc te zetten,
maar hier zijn er weer wat foto's van mijn maaksels van de afgelopen tijd!

Ik naaide twee tasje voor mijn gastkinderen van hun "eigen" broeken.
één voor een meisje...

 
en één voor een jongen.
Deze wou graag met een flap, alleen deze bleek wat te breed en om alles nou weer uit te halen...
heb ik het opgelost door de buitenste randen als een soort zoom om te naaien.


Ik haakte een omslagdoek.


Ik breide een grijs sjaaltje op pennen nr. 10,
en ik breide sjaaltjes met arm breien van dat leuke sjaaltjesgaren van de action.
Hier: http://www.youtube.com/watch?v=WrrVtgLLnxY  vind je een heel duidelijk filmpje hoe dit moet.


Ik scoorde leuke kleurtjes haakkatoen bij de action!

 
Ik hielp mijn dochter bij het maken van een cavia voor haar Sintserprice...
 
 
én ik ging samen met de twee oudsten een leuk vogelvoer huisje timmeren bij de Karwei.
dus hadden we er wel drie!
We maakten er een jarige blij mee, hingen er voor ons zelf één op en hebben nu nog één over om misschien ook nog eens kado te geven...
 
 
Ondertussen ga ik vrolijk verder met van alles en nog wat.
Kerststukjes maken... kerstversiering... gehaakte sok-sloffen...
ideeën genoeg, ik hoef me niet te vervelen voor/met de kerstdagen!
 
 




2 opmerkingen:

  1. Jeetje, jij bent echt productief geweest!
    Die tassen zijn gaaf geworden! Daar kunnen ze zich wel mee op het schoolplein vertonen.
    Gezellig, die voederhuisjes; zowel om zo samen te maken als in gebruik.
    En die cavia is zo super schattig, lijkt net echt. Heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de patroontjes wat een leuke dingen maak jij ik ga er ook wat proberen leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen